KARPIE Z PŁYTKIEJ ZATOKI | KARPIOWY JANUSZ

KARPIE Z PŁYTKIEJ ZATOKI KARPIOWY JANUSZ Pierwszą tegoroczną zasiadkę spędziliśmy na kameralnym łowisku Łowisko Borowy Staw. Celem tego wypadu było rozprostowanie żyłek i przygotowanie się do sezonu, który de facto już trwa w najlepsze. Na początku muszę się Wam...

World Carp Classic 2022, czyli najbardziej prestiżowe zawody karpiowe. W tym roku mieliśmy przyjemność reprezentować nasz kraj oraz team Shimano Tribal nad francuskim jeziorem Madine. Niski stan wody sprawił, że w tym roku zostało złowionych zaledwie 70 ryb. Jeśli...

JESIENNE KARPIE I AMURY DZIENNIK KARPIARZA Zapraszam na relację z krótkiej wrześniowej zasiadki... Po dojechaniu nad wodę przywitał mnie silny i zimny wiatr... dowiedziałem się, że w weekend na całym zbiorniku zostało złowionych zaledwie kilka karpi, a większość ekip...

KARPIE Z PZW 2M1 CARPFISHING Nadszedł czas na zasiadkę na wodzie PZW, która była dla nas nową wodą. Super uczucie, gdy odkrywasz nową wodę, która skrywa przepiękne okazy. Zastanawiasz się nad taktyką, strategią, walczysz z myślami... Przed nami kilka dni. Zapraszam!...

POLOWANIE NA AMURA WĘDKARSTWO ULTIMATT W dzisiejszym materiale mam przyjemność przedstawić wam materiał ze wspólnej zasiadki z bratem na Łowisku Wodna Kraina Wilga. Hole, zaczepy, piękne ryby.. oj działo się, działo... Zapraszam do oglądania! Zajrzyj na kanał...

TESTUJEMY PRZYPONY KARPIOWY JANUSZ Wspólnie z Martyną wybraliśmy się na kilkudniową zasiadkę, którą spędziliśmy na Łowisku Pogalewo. Jest to kameralny 3,5 hektarowy zbiornik z dość dużym rybostanem karpia, amura oraz jesiotra. W momencie kiedy przyjechaliśmy na...

WRZEŚNIOWA GLINIANKA CARP GRAVITY Wrzesień to jeden z piękniejszych miesięcy na zasiadki karpiowe. Nad wodami robi się cicho a głodne karpie muszą się najeść do syta przed zimą. Tym razem Paweł wybrał się nad Gliniankę na samotną wyprawę. Czy uda się połowić i...

SIERPNIOWE KARPIE JEZIORO WANDZIŃSKIE DAN ŁOWI SiEma, sieMa, SiEMa...! Zapraszam do obejrzenia SIÓDMEGO odcinka z serii VLOG. Tym razem przedstawiam długą, pięciodniową zasiadkę na Jeziorze Wandzińskim w towarzystwie Piotra  i Jakuba. Jak nam poszło? ... zobaczcie w...

UPALNE KARPIOWANIE ŁOWISKO NOWE ŻUKOWO ST.11 Mario Carp Fishing Tym razem spędziłem dwie upalne doby na łowisku Nowe Żukowo. Po dwóch latach ponownie usiedliśmy na st. 11, które okazało się dla mnie łaskawe i udało się złowić fajne rybki. Mimo panujących upałów, które...

UPALNE KARPIOWANIE ZAPOWIEDŹ MARIO CARP FISHING Mała zapowiedź tego, co ukaże się w głównym filmie. Pozdrawiam. Zajrzyj na kanał Mario Carp Fishing 👀🎥➡ KLIKNIJ WIĘCEJ FILMÓW PONIŻEJ🎥⤵

Zapraszamy Was do obejrzenia kolejnego filmu. Tym razem wybraliśmy w teamowym składzie na mały, leśni zbiornik. Bardzo urokliwie położona woda, z pięknie ubarwionymi karpiami i amurami. Jaką strategię łowienia przyjęliśmy zobaczycie na poniższym materiale. No Limit...

Witajcie, kolejny szybki wypad na wodę, tym razem po dłuższej nieobecności pojawiłem się na Łowisku Jerzyn. Była to szybka doba na jednym z lepszych stanowisk nad tą wodą. Stanowisko 35 . Dojechałem do kolegów z teamu , którzy byli na weekend właśnie na tym stanowisku...

KARPIE PRZED TARŁEM CZ.2 VLOG#9 WĘDKARSTWO POLSKA TV Druga część to kolejna zasiadka pod hasłem "Karpie przed tarłem". Powróciłem w te samo miejsce na wodzie PZW po 4 dniach, by znów przekonać się, jak karpie reagują w tym okresie. Zapraszamy do oglądania. Zajrzyj na...

URLOPOWA ZASIADKA MARIO CARP FISHING Witajcie, zapraszam na kolejny film. Tym razem wybraliśmy się na rodzinną zasiadkę na łowisko Krzekotowo. Ponieważ byłem z rodziną, ponownie byliśmy na domku st. 2, a ja spędzałem nocki w namiocie, bliżej wędzisk. Podczas tego...

KARPIE PRZED TARŁEM VLOG#9Wędkarstwo Polska TV Z zasiadki wróciłem mega usatysfakcjonowany 😍. Położyłem na macie 5 karpi 💪🏻😎. Jak na ten okres i te jezioro, ten wynik jest jak najbardziej na plus. Karpie przystępują już powoli do tarła...