Rodzinne karpiowanie na Kiełpinie.
Jak co roku wspólnie z bratem kilka dni urlopu spędzamy nad wodą na rodzinnym karpiowaniu. Po wcześniejszym rekonesansie przeprowadzonym wspólnie z żoną decyzja padła na Łowisko Przystanek Kiełpin.

Jest tam wszystko, co potrzeba, aby zaspokoić potrzeby kobiet i dzieci. Od razu zarezerwowaliśmy plażę, czyli stanowisko numer jeden, które jest idealnym miejscem na tym zbiorniku do łowienia a co najważniejsze jest doskonale przystosowane dla rodzin z dziećmi.

Stanowisko znajduje się około 50m od budynku agroturystyki gdzie znajduje się nasz wynajęty pokój oraz dostęp do kuchni, łazienek itd.

Dużym plusem jest również plac zabaw przy plaży i boiska do gry w nogę, siatkówkę, badmintona.

Nasze obozowisko postanowiliśmy rozbić na górce pod drzewami licząc na odrobinę cienia, gdyż prognozy zapowiadały przez cały nasz pobyt upały.

Wspólnie z Piotrkiem uzgodniliśmy, że ja będę łowił po prawej stronie a on po lewej.

U nas na takich rodzinnych wyprawach zawsze jest tak, że łowienie jest na samym końcu i tym razem też staraliśmy się, aby tak było, ale jakimś cudem udało się nam wywieźć zestawy przed zmrokiem.

Piotrek swoje trzy zestawy kładł przy samych trzcinach; u mnie jeden był również przy trzcinkach oddalony od pomostu o około 25m a dwa kolejne przy grążelach, na które bardzo liczyłem.

Pierwsza nocka minęła bez pika, ale za to w dzień udało się wyholować dwa karpie o dziwo praktycznie w samo południe przy 30 stopniach Celsjusza.

Obydwie ryby od razu parkowały głęboko w trzcinach i trzeba było się trochę napocić, aby szczęśliwie je podebrać. Nęciliśmy mieszanką kukurydzy, konopi i orzecha a do tego rozrzuciliśmy całe kulki.

Czas w ciągu dnia spędzaliśmy na zabawach z dziećmi oraz na przygotowywaniu wspólnie posiłków w postaci potraw z grilla czy pysznych kociołków.

Nie zabrakło również wieczornych drinków i rozmów do późnych godzin nocnych.

Karpie podczas naszego pobytu były niezwykle wyrozumiałe i brały tylko wczesnym rankiem i w ciągu dnia co sprawiało dużą frajdę dla naszych młodszych towarzyszy wyprawy.

Ania z Magdą również spróbowały walki z Kiełpińskimi miśkami czego efekty można zobaczyć na fajnych zdjęciach.

Podsumowując-podczas naszego pobytu, który trwał niespełna sześć dni udało nam się złowić 10 karpi i dwa leszcze co przy takich temperaturach i z takim luzackim podejściem i tak jest bardzo dobrym wynikiem.

U Piotrka pracowały wszystkie trzy zestawy, które kładł przy trzcinach. Natomiast u mnie, ku mojemu zaskoczeniu, bankowe moim zdaniem miejscówki (grążele) nie dały ani razu żadnej oznaki na sygnalizatorach.

Brania miałem tylko na jednym zestawie położonym przy trzcinach bardzo blisko pomostu i plaży co mnie bardzo zdziwiło.

Tę miejscówkę skreśliłem na początku sądząc, że tak blisko przy kąpielisku gdzie dzieciaki raczej nie zachowywały się cicho, nie mam co liczyć na brania – no chyba, że tylko w nocy.

Myliłem się, ale widocznie Kiełpińskie karpie są do tego przyzwyczajone.

Cały pobyt możemy uznać za bardzo udany i jest to na pewno miejsce przyjazne takim rodzinnym wyprawom gdzie śmiało możemy połączyć pasję z czasem spędzonym z najbliższymi.

Już teraz planujemy w przyszłym roku kolejny urlop spędzić właśnie w tym wspaniałym miejscu. Pozdrawiamy.

Więcej o Łowisku Przystanek Kiełpin : KLIKNIJ

Obejrzyj naszą zasiadkę na Kiełpinie : KLIKNIJ

Więcej RELACJI :

AWANSOWALIŚMY DO KARPIOWEJ LIGI MISTRZÓW

AWANSOWALIŚMY DO KARPIOWEJ LIGI MISTRZÓW ICCL...

ROZPOCZĘCIE SEZONU 2018 | MARIO CARP FISHING

Zapraszamy na relację Mariusza Bednarka z...

ŁOWISKO EXTRA CARP RADYMNO ŁOWCY MAZOWSZE

Zapraszam na pierwszą zasiadkę sezonu 2019,...

DZIENNIK KARPIARZA – PIERWSZA ZASIADKA SEZONU 2018

"Pierwsza kilkugodzinna zasiadka karpiowa sezonu...

VI PUCHAR NLT.SKLEP.PL | KOBLOV 2022

VI PUCHAR NLT.SKLEP.PL KOBLOV 2022 NO LIMIT TEAM...

ZASIADKA KARPIOWA NA SPISZU | KARPLOV PRZEMEK MĘTEL

"Siema ! Zobaczcie najnowszy film z zasiadki na...

LAGO DI SALASCO PIĘCIODNIOWA ZASIADKA

Adam Jaczyński wraz z przyjaciółmi wybrał się...

SPOTKANIE TEAMU INVADER | MARIO CARP FISHING

SPOTKANIE TEAMU INVADER MARIO CARP FISHING...