WĘDKARSKI ODJAZD | LISTOPADOWA ZASIADKA

WĘDKARSKI ODJAZD LISTOPADOWA ZASIADKA "Tak jak w tytule widzicie, tym razem wędkujemy w listopadzie na Jeziorze Korzecznik. Jest to nasz debiut jesienią na tej pięknej wodzie. Zajęliśmy tym razem stanowisko 13, które również pozwoliło nam na dojazd oraz nocowanie w...

CATCH REPORT NO LIMIT TEAM Monika Lechowska-Bacia & Lukasz Lechowski - carp angler Ten wyjazd wisiał na włosku do samego końca... Na szczęście doszedł do skutku i udało się spędzić 7 mroźnych, wietrznych i deszczowych dni łowiąc w nowej dla nas wodzie Zajarki....

JEZIORO MIŁOSZEWSKIE KARP 34,600 KG "Film jest relacją z trzydniowej zasiadki nad jeziorem Miłoszewskim, podczas której Przemysław Mrozowski pobił swój PB, pobił rekord jeziora Miłoszewskiego, a także poprawił rekord Polski pod względem wagi karpia pełnołuskiego."...

ŁOWISKO UNICHOWO KARPIE Z RZUTU CTC CARP TEAM CHOJNICE Kilkugodzinna jesienna zasiadka Patryka i Darii na 20-hektarowej wodzie w północnej Polsce. Zapraszamy na relację. Zajrzyj na kanał CTC CARP VLOG 👀🎥➡ KLIKNIJ WIĘCEJ RELACJI...

MEETING KARPIOWY RYBY-NL.EU Filip Gerbatowski: "Jesteśmy grupą Polaków mieszkających w większości w Holandii. Grupa nosi nazwę ryby-nl.eu i od dobrych kilku lat staramy się udowadniać, że Polacy również potrafią łowić sportowo i z pasją. Cieszy nas fakt, iż dzięki...

JESIOTROWA ZASIADKA KARPLOV "Film o tym, jak moja żona Renia nauczyła mnie łowić jesiotry. Pojechaliśmy na karpie i worek z rybami otworzyłem pięknym pełnołuskim.... co działo się potem, zobaczcie już sami .... Zapraszam na nowy film ze stajni KarpLov. Na Owczarni,...

SZALONA ZASIADKA MATEUSZ KONOPKA "Pełna wersja filmu z ostatniej zasiadki na nowej wodzie.Trochę się działo!" - Mateusz Konopka Zajrzyj na kanał Wędkarstwo Ultimatt 👀🎥➡ KLIKNIJ WIĘCEJ RELACJI PONIŻEJ🎥⤵

"Karpie z wody PZW. Wody te skrywają wiele tajemnic i pięknych okazów. Dowodem na to jest moja zasiadka na takiej wodzie. Trzeba się wiele napracować ale warto. Karpie, amury a nawet duże leszcze z takich wód dają mi wiele satysfakcji." - Sławomir Gajda Więcej filmów...

WAKACYJNE KARPIE MARIO CARP FISHING "Zaległy szybki film, który na spontanie nagraliśmy razem z Wojtkiem ,ponownie na stawach Dębina. Tym razem kilka godzin i tylko z rzutu, mimo to udało się coś złowić i miło spędzić czas." Zapraszamy do oglądania. Zajrzyj na kanał...

STARCIE MIESZANYCH TEAMÓW KARPIOWYCH ŁOWISKO NOWE ŻUKOWO KRZYSZTOF HELWIG  & ELCIA HELWIG "Kiedy w 2019 roku uczestnicy pierwszej edycji Starcia Mieszanych Teamów Karpiowych żegnali się ze sobą po finale i rozdaniu nagród, każdy był zgodny: za rok spotykamy się...

WIELKOPOLSKA LETNIA KARPIADA INVADER 2020 Film z zawodów rozegranych na Stawach Dębina w 2020 roku. Najlepsze zawody od niepamiętnych czasów na tej wodzie. Miłego oglądania. Zajrzyj na kanał Invaders Team 👀🎥➡ KLIKNIJ Zajrzyj do sklepu...

SIERPNIOWA ZASIADKA ŁOWISKO BARDUTA Łukasz Oleksiak : Witajcie, kolejna odsłona pięknej Barduty letnią porą 2020. Tym razem bez totalnych batów, po rybce mamy:) Zajrzyj na kanał Łukasz Oleksiak 👀🎥➡ KLIKNIJ WIĘCEJ RELACJI...

NIEZAPOMNIANA ZASIADKA KARP +20 KG RAFAŁ GINTER  Relacja z weekendowej zasiadki Rafała na jeziorze Krążno. Podczas tej zasiadki udało mu się złowić siedem karpi, w tym jednego wymarzonego i pierwszego o wadze przekraczającej dwadzieścia kilogramów. Zapraszamy....

KULKI  VS  ZIARNA NA KARPIE WE FRANCJI Mateusz Wasik: "Zasiadka 48-godzinna na żwirowni, gdzie tym razem postanowiłem sprawdzić, co okaże się bardziej skuteczne kulki a może ziarna hmm. Co dało lepsze efekty? Zobaczcie sami. Wkrótce druga część gdzie, będzie łowić na...

PŁYTKO CZY GŁĘBOKO WĘDKARSTWO POLSKA "W składzie Paweł, Kuba i Daniel rozpoczeliśmy zasiadkę w niedzielę (05.07) i spędziliśmy czas nad wodą do środy (08.07).  Przed przyjazdem byliśmy średnio nastawieni, gdyż ostatnie wyniki ze stanowiska nr.3 nie były zadowalające i...

JEZIORO KRĄŻNO STANOWISKO NR 2 ŁUKASZ OLEKSIAK: "Kolejny z szybkich wypadów na magiczne Krążno. Ciężko nam trafić w intensywne żerowanie ryb, może na jesiennej wyprawie się uda. Tymczasem trzy nie duże, ale za to, jak piękne ryby z Krążna." Zajrzyj na kanał Łukasz...

"Tym razem wyczekiwany wspólny wyjazd z Andrzejem na męska zasiadkę. Boooom, Booom, Boooom to ostatnio dość popularne wpisy na początku postów na FB, ale cóż i ja tego muszę użyć bo tym razem ilość brań na tej zasiadce była imponująca. Pogoda, brania, ryby i klimat na...

"Witajcie, Moi drodzy tym razem wybraliśmy się na wodę PZW, aby sprawdzić się w innej metodzie łowienia karpi. Metoda "ZIG RIG" tak, tak to właśnie tak będziemy łowić. Okazało się, że był to trafny wybór, który przyniósł nam kilka rybek na macie. Główny celem tego...

BURZOWE KARPIE ŁOWCY MAZOWSZE Zapraszamy na relacje z majowej zasiadki na Łowisku Extra Carp Radymno. Na filmie zobaczycie siłę natury oraz kilka pięknych ryb. Zasiadkę odbyłem z Mateuszem z firmy Carpseeds, na której stawialiśmy na amura. Ryby dopisały, chociaż nie...

DĘBINA PO GODZINACH MARIO CARP FISHING Zapraszam na moje dwa szybkie kilku godzinne wypady nad wodę. Po raz kolejny pojawiłem się nad stawami Dębina ,celem upolowania karpia. Jak się potem okazało nie było to proste zadanie, jednak udało się coś złowić, szczegóły w...

CARP GRAVITY MAJOWE KARPIE Z JEZIORA GUBEL "Kuba postanowił wybrać się nad jezioro Gubel, które jest położone w samym sercu Kaszub. Z tego wypadu powstał bardzo ciekawy materiał wideo, na który Was zapraszamy. Piękne krajobrazy, wspaniała przyroda i przede wszystkim...