Wspólnie z synem Matim postanowiłem wybrać się na dwie doby na łowisko Karp w Dolinie. Decyzję tą podjąłem, po porażce której doznałem na wodzie Pzw gdzie podczas kilku nocek bez pika w końcu doczekałem się brania, a nawet dwóch i w niezrozumiały dla mnie sposób dwie ryby spięły się, jedna w zaczepie a drugą przy podbieraku. Myślę, że łowisko komercyjne jest dla mnie taką odskocznią od dziczy i pozwala mi sprawdzić moje zestawy a szczególnie po takich spinkach, jakie mnie spotkały. Wspólnie z nami wybrał się mój brat Piotrek z synem Hubertem.

Wybór tego łowiska nie był przypadkowy, gdyż jest to zbiornik, do którego mam duży sentyment i po dłuższej nieobecności i rozmowach z właścicielem Januszem, który bardzo dużo opowiadał mi o zmianach na łowisku i w końcu postanowiłem je odwiedzić.

Nad wodę dotarliśmy w piątek po południu a za stanowisko wybraliśmy tzw. cypel, czyli stanowisko nr 1 i 2. Po rozłożeniu namiotów i sprzętu wzięliśmy się za sondowanie i postawienie markerów, które tuż przed wyjazdem dotarły od Artura z Carp Marker Artur Zgutka.

Po wywiezieniu zestawów i wieczornym grillu poszliśmy spać licząc na noce odjazdy, które ku naszemu zdziwieniu nie nastąpiły. Upał w dzień też raczej nam nie pomagał i pozostało nam tylko czekać a większe nęcenie nie miało sensu przy braku żerowania karpi. Kolejne zestawy lądowały już tylko z pva co dało nam, chociaż jedno branie.

Pierwszy pełnołuski karpik zameldował się u mnie w dzień i dawał nadzieje na to, że może w końcu coś się ruszy.

Po kilku godzinach mam kolejny odjazd, ale po chwili czuje luz i niestety wyciągam zestaw bez haczyka. Co to mogło być to sam nie wiem i uprzedzając was powiem, że to nie wina śruciny dociążającej, ponieważ jej nie stosuję. Raczej stawiałbym na sporych rozmiarów drapieżnika, który na pewno jest w tej wodzie.

W nocy Piotrek też łowi małego karpika a u mnie cisza. Rano ewidentnie zmienia się pogoda i liczymy, że nastąpią też brania tych większych mieszkańców, przerzucamy zestawy i pozostaje nam czekać.

Około południa delikatne piknięcia i melduje się na brzegu jesiotr.

Po południu nastąpiła całkowita zmiana pogody, która zapowiadała burzę więc postanowiliśmy zwinąć. Chwilę po spakowaniu nadeszła burza i deszcz tak bardzo już oczekiwany, gdybyśmy pewnie teraz dopiero przyjechali to efekty zasiadki byłyby zupełnie inne, ale i tak zadowoleni wróciliśmy do domu.

Teraz czas na kolejne wyzwanie, jakim jest dla mnie złowienie karpia na mojej wodzie Pzw i mam nadzieję, że tym razem obędzie się bez spinek. Pozdrawiamy Paweł, Piotrek, Mati, Hubert.

Odwiedź stronę Karp w Dolinie : KLIKNIJ

Chcesz zobaczyć łowisko z lotu ptaka : KLIKNIJ

Więcej RELACJI :

WSPOMNIENIA | SEZON 2017 | MARIUSZ BEDNAREK

Tytuł tej piosenki idealnie odzwierciedla naszą...

FISHING LOVERS C&P | ZASIADKA NA JAROSŁAWKACH

Zapraszamy na relację Rafała i Mateusza z...

JEZIORO SMOLNO DO TRZECH RAZY SZTUKA

„Do trzech razy sztuka”. 👉Jezioro Smolno...

JESIENNA ZASIADKA | WĘDKARSTWO POLSKA

JESIENNA ZASIADKA | WĘDKARSTWO POLSKA Zapraszamy...

BURZOWE KARPIE | ŁOWCY MAZOWSZE

BURZOWE KARPIE ŁOWCY MAZOWSZE Zapraszamy na...

SZALONY AMUR KARPLOV PRZEMEK MĘTEL

Kolejny film🎥 produkcji Przemka Mętla...

DAN ŁOWI | ŁOWISKO HERMANOWO 2018

Zapraszamy na film od Daniela z zasiadki na...

FOTORELACJA | PIERWSZA ZASIADKA NA GOSŁAWICACH

Fotorelacja podesłana przez Wladek Super :...

ZAKOŃCZENIE SEZONU 2018 NEMESIS TEAM KARP

ZAKOŃCZENIE SEZONU 2018 NEMESIS...