ZASIADKA MARZEŃ | BALYS 26KG, 25KG

ZASIADKA MARZEŃ BALYS 26kg, 25kg Sebastian Lemke Carp Fishing TV Zasiadka marzeń, ogromne ryby, zaczepy, oby dwoje pobiliśmy swój personal best. Kawał dobrego materiału, w tym roku jedziemy tam ponownie, ale tym razem udało nam się zarezerwować całą wodę. To dopiero...

METODA RZUTOWA 3 | KRĄŻNO | 2X20+Sebastian Lemke Carp Fishing TV Kaszubska Gigantica, super właściciel, ryby z rzutu. Jesień w minionym roku była dla mnie super łaskawa. Zapraszamy na film.Zajrzyj na kanał Sebastian Lemke Carp Fishing TV 👀🎥➡...

JESIEŃ NAD GRAVITY LAKE CARP GRAVITY Mgliste poranki, deszczowe ciepłe dni ale i także piękne słoneczko i śpiew żurawi. Taki klimat zobaczycie podczas ciepłej jesiennej zasiadki. Karpie także dopisały choć były bardzo wybredne. Zobaczcie sami jak poszła jesienna...

JAK ŁOWIĆ KARPIE Z SOLINY ZAWODY ECC SitoBaits Karpie Z Soliny to emocje, które towarzyszyły nam podczas zawodów, ale przede wszystkim to pierwszy film, który tak dokładnie pokazuje, jak wygląda łownie karpi na Solinie. Razem z Kaczym i Robertem pokazujemy wszystko...

WYGRALIŚMY ZAWODY KARPIOWE ŁOWIĄC NA ZIG RIGA KARPIOWY JANUSZ NIEPRAWDOPODOBNA HISTORIA KTÓRA ZATOCZYŁA KOŁO 😲🤯 Zwyciężyliśmy III Polską Bitwę Karpiową z wynikiem 62.210kg i tym samym zachowujemy mistrzowski tytuł z poprzedniego roku 🏆...

RYBNICKIE KARPIE NA MINUSIE NLT No Limit Team Kolejna zasiadka na zbiorniku Elektrowni Rybnik. Tym razem zupełnie inne miejsce. Minusowe temperatury, dalekie wywózki i wspaniałe karpie. Zapraszamy Was do obejrzenia kolejnej filmowej relacji z rybnickiego morza....

BARDUTA 2022 Sebastian Lemke Carp Fishing TVPiękne miejsce, polecam każdemu kto lubi samotność, komu przeszkadzają ludzie. Karpie nie są ogromne, ale jedyne w swoim rodzaju. Zajrzyj na kanał Sebastian Lemke Carp Fishing TV 👀🎥➡ KLIKNIJ WIĘCEJ...

CHOJNICA - FOREVER 2022 TEAM WOLF CARPTo już kolejna odsłona naszych przygód na Chojnicy Wielkiej. Woda, która absolutnie skradła nasze serca i na stałe wpisała się w nasze karpiowe wyprawy. Ten wyjazd obfitował w naprawdę piękne i duże karpie. Nie zabrakło też...

RZEKA ODRA W POGONI ZA KARPIEM CZ.3  CARP GRAVITY Jest to pierwszy, polski film karpiowy nakręcony na rzece. Główny jego temat to łowienie w szybkim nurcie - Przedzieramy się przez gąszcz lasów łęgowych, przez kłębowisko zarośli oraz zasieki pokrzyw, oblani...

DELOUS MÓJ NOWY REKORD Sebastian Lemke Carp Fishing TV Piękne chwile u naszych sąsiadów, nowy rekord, dziesiątki walecznych ryb i dziesiątki kilogramów zanęty, a to wszystko okraszone upałem w strefie bez odrobiny cienia. Zajrzyj na kanał Sebastian Lemke Carp Fishing...

LETNIA DĘBINA MARIO CARP FISHING Korzystając z czasu wolnego, udało mi się spędzić parę godzin nad Dębiną, cel był jeden, złowić choć jednego karpia lub amura. Podejścia były dwa i jak się okazało nie było to łatwe do zrealizowania. Mimo to miło spędziłem czas...

CZERWCOWA KAMPANIA DZIKIE KARPIEMagic Carp Angler W tym filmie Michał zabierze Was na bardzo trudne technicznie jezioro w Norwegii.Zajrzyj na kanał BaitZone1 👀🎥➡ KLIKNIJ WIĘCEJ FILMÓW PONIŻEJ🎥⤵

W POGONI ZA KARPIEM CZ.2 CARP GRAVITY Karpiowanie to wielkie wyzwanie, łowiąc coraz dłużej i doskonaląc swoje techniki połowu, stawiamy na swojej drodze coraz to trudniejsze zadania. Wreszcie przychodzi czas że nie wystarcza nam zwykłe złowienie karpia, polegające na...

Zimowa bitwa o karpia🎣 Film jest relacją z nietypowych zawodów wędkarskich. Dwie drużyny rywalizowały przez dwa dni, ale na zupełnie innych wodach. Te wody to jezioro Krążno oraz jezioro Miłoszewskie. - Wodnik Szuwarek HDZajrzyj na kanał Wodnik Szuwarek HD...

JESIENNE KARPIE Z RZUTU CARP FUN TV Wszystkich chętnych zapraszam na materiał z ostatniej jesiennej zasiadki PozdrawiamZajrzyj na kanał CARP FUN TV 👀🎥➡ KLIKNIJ WIĘCEJ FILMÓW PONIŻEJ🎥⤵

JEZIORO MIŁOSZEWSKIE ZASIADKA ŻYCIA WĘDKARSTWO ULTIMATT Zapraszam wszystkich na film z Jeziora Miłoszewskiego i naszej jesiennej zasiadki, na której pobiliśmy z Robertem swoje pb kilka razy. Cała zasiadka to był istny sen... Karpie 20+ 25+ 30+ ... To był wymarzony...

JESIENNA ZASIADKA  MARIO CARP FISHING Z braku czasu udało mi się wyskoczyć na szybką zasiadkę dobową, ponownie pojawiłem się nad jednym z ulubionych jezior, czyli Łowisko Jerzyn. Podczas tej szybkiej zasiadki, udało się zrealizować plan w 100% oraz złowić piękną...

JESIENNE KARPIE ZE ŻWIROWNI WĘDKARSTWO ULTIMATT Przedstawiam wam pierwszą jesienną zasiadkę w tym roku, a zarazem rewanż na tej pięknej, klimatycznej wodzie! 🙊🤩 Tym razem udało się złapać piękne karpie z nietypowymi łuskami, czyli okazy które lubię...

KARPIE Z PŁYTKIEJ ZATOKI KARPIOWY JANUSZ Pierwszą tegoroczną zasiadkę spędziliśmy na kameralnym łowisku Łowisko Borowy Staw. Celem tego wypadu było rozprostowanie żyłek i przygotowanie się do sezonu, który de facto już trwa w najlepsze. Na początku muszę się Wam...

World Carp Classic 2022, czyli najbardziej prestiżowe zawody karpiowe. W tym roku mieliśmy przyjemność reprezentować nasz kraj oraz team Shimano Tribal nad francuskim jeziorem Madine. Niski stan wody sprawił, że w tym roku zostało złowionych zaledwie 70 ryb. Jeśli...